måndag 1 augusti 2011

..och vinnaren är...



Hej på er! Först vill jag tacka alla som varit med och alla nya som hittat till min blogg. Hoppas ni fortsätter att titta in :O)

Nu har vi firat av 15-åringen och vi började prata om att dra en vinnare, men då började jag och min dotter att diskutera om det verkligen bara skulle vara ett pris... ...
Vi pratade fram och tillbaka......... en vinnare för bloggens halvårs jubileum, ingen snack om saken.Men sedan avslutades candyn på min dotters födelsedag och då tyckte hon att det skulle vara en candy  för 15-åringen också och... idag klarade hon sitt moppekort! Så..................... med andra ord  har vi tre saker att fira, därför fick det bli tre vinster :O)


Vi lade alla namnen i en burk och sedan fick min dotter dra tre lappar, där vi skrev nr på turordningen vid dragningen. Detta är resultatet  från dragningen......

*
*
*
Och vinnarana är...
*
*
*
Nu förstår jag varför folk gör på detta sätt :O)
*
*
*
Detta kommer inte att vara min sista candy...
*
*
*
***


Grattis tjejer :O)
 Mailar ni till mig på sassa.lofquisten@hotmail.se
Så kommer följande priser till er!


Hoppas ni fortsätter att lämna spår på min sida, jag uppskattar det mycket och får då chansen att se nya alster  från er som tittar in :O)
Kramar Zora


3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

GRATTIS till vinnarna och ett stort GRATTIS till dotterns moppekort

LivetenligtMaldis sa...

men wow.. jag vann :) :)
*klackar i taket*

Jaana sa...

Åååååååh, så himla, himla kul !!!
Tack !!!
Men av någon anledning funkar det inte när jag försöker maila dig... Kan du skicka ett mail till melin.j@telia.com så tar vi det den vägen istället....